Vriendenclub Juliana logo zwarte achterkant

Het jaar 2019, waarin Muziekvereniging Juliana het 100-jarig bestaan vierde, was fantastisch! We begonnen de viering van ons jubileum met de finale van Maestro en het concert Oeps! in januari. In juni vond tijdens een feestweekend de officiële receptie plaats, met daarin ook een optreden van het Oud Toppers Orkest. Tenslotte beleefden we een prachtige finale met twee uitvoeringen van De Vrienden van Juliana Live! waarvoor we van het publiek veel positieve reacties mochten ontvangen. Muziekvereniging Juliana bedankt iedereen die dit schitterende jubileumjaar mee heeft mogelijk gemaakt.

Tegelijkertijd kijken we vooruit naar het jaar 2020. Hiervoor hebben we als vereniging besloten om het even “rustig” aan te doen. Niet dat u op muzikaal gebied niets meer van ons zult horen, maar het betekent wel dat er in 2020 met Pinksteren geen Muziekfeesten zullen zijn. Bestuur en leden gebruiken dit jaar om te kijken in welke nieuwe vorm en op welk tijdstip we dit evenement in 2021 weer zullen gaan organiseren. Hierbij worden alle mogelijke opties bekeken en zeker is dat we u, als het zover is, met een fonkelnieuw muzikaal evenement gaan verrassen!

26 aug 20
Slagwerkgroep eerste repetitie na de vakantie