Vriendenclub Juliana logo zwarte achterkant

In 2020 start Muziekvereniging Juliana in samenwerking met basisschool De Vonder twee nieuwe muzikale projecten op.

Binnen het eerste project dat start in januari is er voor de kinderen gelegenheid om op school op woensdagmiddag blokfluitles te volgen. Deze blokfluitlessen zijn dan een opmaat voor de toekomstige keuze van een ander blaas- of slagwerkinstrument. Hier hebben zich inmiddels al een aantal kinderen voor opgegeven. Mocht uw kind ook interesse hebben, stuur dan een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Het tweede project start in het voorjaar en is gekoppeld aan het groepsoverstijgend projectonderwijs in dit schooljaar. Groep 1 t/m 3, groep 4 en 5 en groep 6 t/m 8 krijgen dan twee middagen in de week samen op een nieuwe manier onderwijs. Ze gaan aan de slag met verschillende thema’s, waaronder ook muziek. Een aantal vrijwilligers van Muziekvereniging Juliana en muziekleraar Tjeu Snoek geven dan tijdens deze lessen informatie over verschillende instrumenten en over muziek.

De Muziekvereniging hoopt op deze manier de jeugd van Someren-Eind te interesseren voor muziek om zo de aanwas van nieuwe leden op peil te houden. Wilt u zelf een instrument leren bespelen of kent u iemand die dit wel zou willen? Stuur dan ook even een mail naar bovenstaand adres, dan nemen wij contact met u op!

7 juni 20
Slagwerkgroep concert Sonnehove