Vriendenclub Juliana logo zwarte achterkant

klikvoortickets

De Vrienden van Juliana Live

Na de succesvolle eerste editie in 2019 brengt Muziekvereniging Juliana uit Someren-Eind op vrijdag 28 en zaterdag 29 januari 2022 een nieuwe uitvoering van De Vrienden van Juliana Live. Met als centraal thema “Toppers (back) in concert”, zullen het harmonieorkest, de slagwerkgroep en veel artiesten schitteren met populaire en herkenbare muziek. Locatie is wederom de bedrijfshal van Groentekwekerij Van den Einden aan de Nieuwendijk, die zal worden omgetoverd naar een sfeervolle feestarena.

Vrijdag 28 januari is de zaal ingericht met alleen 250 zitplaatsen, speciaal voor het luisterpubliek. Zaterdag 29 januari zijn er alleen staanplaatsen. Kaarten kosten in de voorverkoop € 16,50 (excl. servicekosten).

Het thema “Toppers (back) in concert” betreft niet de bekende zangers die onder die naam optreden, maar de muzikanten zelf. Na ongeveer anderhalf jaar van Coronabeperkingen hebben zij eindelijk weer een doel om naar toe te werken.

En dat is er dan meteen een waarbij de lat extra hoog gelegd wordt. Een concert in een prachtige hal op een groot podium met professioneel licht en geluid, met een programma dat door het publiek van het begin tot het eind meegezongen kan worden. Met een scala aan muziekstijlen gaat het orkest laten zien welke omslag de harmoniemuziek in de afgelopen jaren gemaakt heeft. De slagwerkgroep zal de variatie in het programma compleet maken.

Om de sfeer nóg verder te verhogen zal er ook nog een link gelegd worden met het 66-jarig jubileum van carnavalsvereniging De Plattevonder. Of te wel: gegarandeerde feeststemming!

Bezoekers van de vorige editie waren lovend over de geweldige show, hetgeen voor de muzikanten en artiesten een extra stimulans is om ook nu weer het maximale er uit te halen.

Reden genoeg dus om snel kaarten te reserveren!

Volg het nieuws over dit evenement via Facebook en Instagram: Muziekfeesten Someren-Eind. Heeft u vragen, stuur die dan via de mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Geen evenementen