Maestro Header

Muziekvereniging Juliana organiseert Maestro

In 2019 bestaat onze Muziekvereniging Juliana 100 jaar. Om dit heuglijke feit te vieren staan er in dat jaar diverse evenementen gepland, waaronder MAESTRO.

In twee voorrondes (op 1 en 22 december) en een finale (op 12 januari) zullen onze zes Maestro’s Denis van Eijk, Guido Schoolmeesters, John van den Eijnde, Tonny van Gemert, Wilma Veltman en Yara Peters strijden om de titel Maestro 2019.

MFA de Einder

Voorronde 1 en 2 (gratis entree)

De voorrondes vinden plaats in MFA de Einder, Einderplein 1 te Someren-Eind op zaterdag 1 december en zaterdag 22 december om 20:00 uur. Hiervoor hoeft u geen kaarten te bestellen, maar wilt u zeker zijn van een plaatsje dan kunt u een gratis reservering aanvragen. Stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin de datum van de voorronde waar u naar toe wilt en het aantal stoelen of staanplaatsen dat u wilt reserveren.

Concerthall La Carota

Finale Maestro 2019

De grandioze finale vind plaats op zaterdag 12 januari om 20:00 uur in onze speciaal daarvoor omgetoverde concertzaal “La Carota” aan de Nieuwendijk 115a te Someren-Eind.

Hoe bestel ik mijn kaarten?

en kosten € 7,50 in de voorverkoop (dagkassa € 10,-). Vermeld in de mail uw naam, adres en het aantal gewenste kaarten. Wij sturen u dan een bevestiging met een betaalverzoek. Na ontvangst van de betaling ontvangt u van ons bericht over waar en wanneer u de kaarten af kunt halen.

voorronde 2 MAESTRO
12 jan 19