171217Sterrenstof 1

Kerstconcert “Sterrenstof”

171217Sterrenstof 1

Op zondag 17 december presenteren het jeugdorkest van Muziekvereniging Juliana, dansgroep D-Light en kinderkoor De Dauwdruppeltjes “Sterrenstof”, een sfeervol kerstconcert. Dit begint om 14:30 uur in De Einder. Kaartjes á € 3,50 (inclusief één consumptie) zijn in De Einder te koop of tijdens de repetities van de deelnemende verenigingen. De voorverkoop start maandag 27 november a.s..

Sterrenstof is iets magisch en buitenaards. Door het uit te strooien over de mensen wordt iedereen aardig en leeft iedereen in vrede. Zo ook in het kerstverhaal, dat gaat over de familie Glitter en hun buren, de familie Bijstand. Ze krijgen bezoek van een paar vluchtelingen. In het begin van het verhaal zijn de verschillen in levensopvattingen groot maar op het eind komt alles toch weer goed. Corien Lammers presenteert het programma.