Oud Toppers Concert: Oud-leden gezocht!

Muziekvereniging Juliana bestaat in 2019 100 jaar en dat willen we vieren met IEDEREEN die daar een steentje aan heeft bijgedragen.

In de afgelopen 100 jaar hebben we heel veel leden zien komen, maar jammer genoeg ook weer leden zien gaan die door drukte of andere hobby’s zijn gestopt met muziek maken. Ook die mensen zijn onderdeel van onze jubilerende vereniging geweest, dus we willen het feest ook SAMEN het hen vieren!

Wat is ons plannetje?

Hoe prachtig zou het zijn als we het voor elkaar krijgen om nog één keer alle oud-leden bij elkaar te zetten tijdens een eenmalig  “Oud-Toppers Concert” met orkest dat alleen maar uit oud-leden van Juliana bestaat! De dirigent hebben we al: onze Ere-dirigent Tjeu Snoek zal de dirigeerstok gaan hanteren.

Daarom deze oproep:

Ben jij oud-lid van Muziekvereniging Juliana?

Heb jij in het A-orkest meegespeeld (of was je een vergevorderd jeugdlid)?

Ben je nieuwsgierig geworden?

Meld je dan via reunieconcertmvj100@gmail.com  (of een appje naar 06-54730578) aan voor onze informatieavond op dinsdag 6 november in MFA De Einder. Het organisatiecomité zal op deze avond tekst en uitleg geven over de ideeën en de aanpak voor dit Oud-Toppers Concert en jullie kunnen al je vragen stellen!

Alvast wat belangrijke info vooraf:

• Het oud-toppers concert zal plaatsvinden op 29 juni 2019 en aansluitend zal er een feestavond volgen waar jullie uiteraard ook bij zijn!
  • Heb je geen instrument meer? Geen probleem, wij zorgen voor instrumenten (huur/Leen). Lig je er al even ‘muzikaal’ uit en heb je weer even wat hulp nodig? Dat regelen we! We hebben vakkundige leden die jullie weer even kunnen opfrissen.
  • We streven ernaar om de voorbereidingstijd zo kort mogelijk te houden. Dus geen maandenlange repetities, maar met minimale inspanning een maximaal resultaat!

Meld je dus aan en we zien je graag op de informatieavond op 6 november!