Muziekfeesten

In het Pinksterweekend is het Einderplein weer het decor van de Muziekfeesten van Muziekvereniging Juliana uit Someren-Eind. Met inmiddels twee uitverkochte avonden van het evenement Cabaculinair op vrijdag 7 en 8 juni en de eigen Big Fun Band op zondag 9 juni belooft deze editie weer iets heel bijzonders te worden!

Voor Cabaculinair is het dit jaar de vierde editie en wederom is het evenement volledig uitverkocht. De naam is een samenvoeging van de woorden ‘cabaret’ en ‘culinair’. Op het Einderplein in Someren-Eind, dat geheel in de stijl van een klein, gezellig Comedy Theater zal zijn ingericht, serveren diverse horeca-ondernemers uit Someren-Eind verspreid over de hele avond hun specialiteiten en lokale lekkernijen. Tussendoor kunnen de bezoekers genieten van een sprankelend amusementsprogramma met schitterende muziek, zang en humoristisch cabaret. De organisatie voegt elk jaar weer nieuwe highlights aan de culinaire verrassingen en het showprogramma toe. Ook dit jaar staat de bezoekers weer een aantal verrassingen te wachten! Het programma start beide edities om 18:30 uur.

Onze eigen Big Fun Band gaat zoals gewoonlijk op zondag 9 juni weer een geweldig optreden neerzetten. De repetities en voorbereidingen voor de show zijn alweer een paar maanden in volle gang. Het programma heeft dit jaar een zeer hoog ga-uit-je-dak-met-mega-feestmuziek-gehalte, dus alle remmen gaan gegarandeerd los! Voor degenen die zeker willen zijn van een plekje op het Einderplein is er dit jaar voor het eerst een voorverkoop. Voor € 5,- per stuk kunt u kaarten kopen bij Restaria Perwillie en Bakkerij Van Eijk. Prijs aan de dagkassa is € 7,50. Plein is open om 19:00 uur. De show start exact om 20:30 uur!!