191129 Poster VVJL klein

De Vrienden van Juliana Live!

Muziekvereniging Juliana uit Someren-Eind viert in 2019 haar 100-jarig bestaan. Het jubileumjaar verdient een daverend slot en dat gaat er komen op vrijdag 29 en zaterdag 30 november met De Vrienden van Juliana Live! Dit concert, dat plaats vindt in de tot feestarena omgetoverde loods van Groentekwekerij Van den Einden aan de Nieuwendijk 115a in Someren-Eind, belooft een waar spektakel te worden.

Vrijdag 29 november is de zaal ingericht met alleen 250 zitplaatsen, speciaal voor het luisterpubliek. Zaterdag 30 november zijn er alleen staanplaatsen. De voorverkoop start op 1 oktober, kaarten kosten € 12,50 (dagkassa € 15,-). Voorverkoopadressen zijn Perwillie’s Snackbar, Bakkerij van Eijk en MFA De Einder. Kaarten per mail bestellen kan ook, via kaartverkoop@muziekverenigingjuliana.nl

Muziekvereniging Juliana kan nu al terugkijken op een aantal zeer geslaagde evenementen in dit Jubileumjaar. De strijd om de Maestro-titel en het jeugdconcert Oeps! waren in januari een doorslaand succes, maar ook het Jubileumweekend in juni verliep fantastisch.

Direct na Maestro is het harmonieorkest gestart met de voorbereidingen voor het klapstuk van het jubileumjaar, De Vrienden van Juliana Live! Een avondvullende show met daarin nummers en artiesten met een Nederlands tintje. Een greep uit het programma laat zien wat de bezoekers te wachten staat: The ladies of Soul, Golden Earring, Liesbeth List en Ramses Shaffy, The Dizzy Mans Band, OG3NE, Andre Hazes en de enige echte Juliana Toppers! Maar ook Max Verstappen, de Efteling en de “Koningin” komen voorbij. Met zang van bekende Eindse artiesten, intermezzo’s van de slagwerkgroep, dans van Poertwa uit Liessel en spectaculaire bijpassende filmbeelden waant de toeschouwer zich van het ene moment in een Rollercoaster om vervolgens met dezelfde snelheid in een Formule 1 wagen plaats te nemen.

Voor beide voorstellingen gaat de zaal open om 19.00 uur, de show start om 20.00 uur.

Speciaal voor de snelle beslissers is er voor de zaterdagavond iets nieuws: een beperkt aantal VIP-kaarten. Deze kosten € 25,- per stuk, maar daar staat dan ook wat tegenover! De beste plaatsen met gereserveerde hangtafel en krukken, een eigen ober (voor de andere toeschouwers is het zelfbediening), twee consumptiebonnen per VIP-kaart plus een verrassingspakket geheel in stijl. Ben er dus snel bij!191129 Poster VVJL klein