De Grote Pepernotenshow

Het opleidingsorkest van Muziekvereniging Juliana is te zien tijdens De Grote Pepernotenshow in De Ruchte in Someren. Samen met het opleidingsorkest van Muziekvereniging Somerens Lust verzorgen zij de muzikale invulling.

In deze show vol nieuwe liedjes en verrassingen draait het om de Magische Muziekknop, een gloednieuw avontuur met zangeres Angela, De Grapjes Piet en Pietje Paniek. Iedere bezoeker krijgt een cadeautje en na afloop kun je tijdens de meet & greet op de foto met Sinterklaas, Angela en de Pieten. En niet te vergeten: je krijgt ook nog een lekkere traktatie!

In totaal zijn er drie shows: op zaterdag 23 november om 16:00 uur en op zondag 24 november om 13:30 en 16:00 uur. Kaarten zijn te koop via www.deruchte.nl