Groot Someren Concert

Op zaterdag 25 maart a.s. vindt in sporthal De Postel in Someren het Groot Someren-Concert plaats. Aanvang is 20:00 uur, entree is gratis.

Fanfare St. Jozef uit Someren-Heide, Muziekvereniging Juliana uit Someren-Eind, Fanfare St. Willibrordus uit Lierop en Muziekvereniging Somerens Lust uit Someren verzorgen samen dit concert. Harmonieorkest Juliana brengt een licht programma, met o.a. verschillende stukken uit bekende musicals.

De eerste editie van het ‘Groot Someren Concert’ stamt alweer uit 1979, waarna het concert met vaste regelmaat plaatsvond. Na een flinke pauze van zo’n 20 jaar is de organisatie in 2013 weer opgepakt.

De vier verenigingen verzorgen verdeeld over twee blokken elk een half uur een deel van het programma, en sluiten het concert af met een gezamenlijk nummer. Voor de liefhebber van fanfare- en harmoniemuziek is dit concert een echte aanrader!

Om 19:30 uur is de hal open voor publiek. De entree is gratis, maar als u van het concert genoten heeft, heeft u een aan het einde van het concert de kans om een vrijwillige bijdrage te geven.

Het concert wordt mede mogelijk gemaakt door een bijdrage van Gemeente Someren en het Coöperatiefonds van Rabobank Peelland Zuid.