logo einder

Voorzitter: Koen van Bree tel. 0619-920010logo einder
Penningmeester: Ruud van Doorn
Bestuurslid: Nicole van den Eijnde 0615-614439

Blaaskapel d’Einder Muzikanten uit Someren-Eind is opgericht in 1951, destijds ontstaan uit vriendenclub “De Lustige Broeders” die vanaf 1946 tijdens de Carnavaldagen rond trokken door de straten van Someren-Eind.

De kapel bestaat uit 22 muzikanten die allen musicerend lid zijn van Muziekvereniging Juliana. Dit waarborgt het muzikale niveau en zorgt voor een grote betrokkenheid.

Qua muziekkeuze groeit de kapel mee met de ontwikkelingen in de tijd, waardoor het repertoire steeds wordt aangepast.

d’Einder Muzikanten treden niet alleen in Someren Eind tijdens carnavalsactiviteiten op. Ook bij bedrijfsfeesten, kapellenfestivals en feestavonden kunnen zij zorgen voor muzikaal entertainment.

Kort samengevat, d’ Einder Muzikanten is een sfeervolle en muzikale vriendenclub, die u voor elke gelegenheid kunt vragen. We verzorgen een avondvullende show, die garant staat voor een geslaagde avond.