180609 RoyaalMuzikaal

Royaal Muzikaal

180609 RoyaalMuzikaal

Het harmonieorkest van Muziekvereniging Juliana uit Someren-Eind is volop bezig met de voorbereidingen voor het themaconcert “Royaal Muzikaal”. Dit concert wordt uitgevoerd op zaterdag 9 juni in De Einder. Aanvang is 20:00 uur, toegang is gratis.

Alle nummers in het programma zijn op een of andere manier verbonden met de titel “koninklijk”. Dit kan de titel van het nummer zijn, maar kan ook te maken hebben met de  uitvoerende artiest. Het harmonieorkest wordt speciaal voor deze gelegenheid met een combo en vocalisten aangevuld. Het programma bevat vlotte moderne muziek van bijvoorbeeld Queen, Kings of Leon, Prince, maar ook van André Hazes, de koning van het Nederlandse lied. Met verder onder andere het Spaanse El Camino Real en muziek uit de musical Elisabeth wordt dit een concert waar de toeschouwer volop van zal kunnen genieten!